Najprv si na stránke po prihlásení v časti Tvoji boti zaregistruj bota.
Keď chceš odovzdať novú verziu bota, rozklikni si svojho bota v zozname a stlač "Nahrať verziu".
Pri nahrávaní vyber jazyk, v ktorom tvojo bota kódiš a prilož zazipované zdrojáky svojho bota. Pozor: tieto zdrojáky musia byť na najvyššej úrovni v ZIPe, takže po otvorení ZIPu by nemal obsahovať žiadne priečinky.
Po nahratí (a skompilovaní, ak ide C++) sa nová verzia bota začne vyskytovať v nových zápasoch.
Stačí zazipovať súbory player.py
, proboj.py
a ships.py
, prípadne ďalšie, ak si si nejaké navyše vytvoril.
Stačí zazipovať súbory Makefile
, common.h
, json.hpp
, player.cpp
a utils.h
. Prípadne ďalšie, ak si si nejaké navyše vytvoril.
C++ bot sa odošle na skompilovanie. Uisti sa, že sa bot úspešne skompiluje. Ak nie, máš k dispozícií log kompilátora.